Dienstag, 4. Dezember 2012

Advent in my kitchen ...

  
 
 
images by me

♥  ♥   ♥


Kommentare:

  1. That's lovely, Franka! I like decoration allover the house - I even decorate the bathroom! Christa

    AntwortenLöschen
  2. Bonne idée !!! Je crois que je vais m'en inspirer pour la mienne ...
    Bisous
    Marie-Ange

    AntwortenLöschen
  3. It's so nice when the Advent time takes over all corners of the home. It makes everything festive and cosy. This is lovely xo

    AntwortenLöschen
  4. Hej so lustig, Franka! Gerade habe ich einen Post vorbereitet "advent in my kitchen" und du bist mir mit deinen schönen Bildern zuvorgekommen ;-) So, keep calm and kiss the cook! Liebe Grüsse, Barbara

    AntwortenLöschen
  5. Cute! I need to start decorate my home for xmas.

    AntwortenLöschen
  6. Lovely decorations Franka, I am in the midst of doing the same. It's a littlle different with it being Summer, but you have provided wonderful inspiration! X

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Franka,


    nun hab ich schon lange keinen Eintrag mehr hinterlassen, aber es war auch wie verhext ,
    hab zwar deine gesamten Post´s angeschaut , aber immer wenn ich etwas eintragen
    wollte, störte ich mich irgendjemand ...Manchmal soll es wohl nicht sein...
    Zu deinem untersten Post , da finde ich das Bett so den Hammer , das hat was!
    Heute gefällt mir deine Farbe Rot, diese ist mir schon im letzten Post aufgefallen ,
    Rot gehört einfach zur Weihnachtszeit.

    Wünsche dir eine schöne Adventszeit!

    LIebe Grüße
    Birgit

    AntwortenLöschen
  8. Lovely and cosy advent's decorations:)
    kisses
    m.

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous photos:) Have a good week:)
    ~Anne

    AntwortenLöschen
  10. Que bonita decoracion en la cocina , me gusta el rojo para la navidad .
    Besos !!

    AntwortenLöschen
  11. Franka,

    How lovely! I love all those pops of red especially the polka dot container in the window sill. The little heart shaped ornament is adorable! :)

    AntwortenLöschen
  12. Keep Calm and Kiss the Cook is a great idea for the kitchen : )

    AntwortenLöschen
  13. Lovely photos Franka !Your kitchen looks so cosy and at the Christmas days !
    Olympia

    AntwortenLöschen
  14. hi franka, wieso verpasse ich deine posts immer. muss nochmal nachschauen bei mir, irgendwie hab ich dich nicht auf meiner liste. dabei haben wir scheinbar den gleichen weihnachtsgeschmack. bei mir muss auch rot dabei sein. weihnachten = rot, grün, weiss! das hebt doch die stimmung!
    ♥lichst, marika

    AntwortenLöschen
  15. J'attends avec toi ...
    Tu verras Franka, tenir son petit-enfant dans les bras est merveilleux ...
    Gros bisous
    Marie-Ange

    AntwortenLöschen
  16. keep calm and kiss the cook - brilliant :)

    AntwortenLöschen
  17. I agree with Petra - great images and happy day sweets,
    Ax

    AntwortenLöschen
  18. I've enjoyed all your advent photos in your recent posts. This puts me in a Christmas mood seeing these lovely images.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  19. I like the one about kissing the cook :-)

    AntwortenLöschen
  20. i love this on Franka! it feels so christmassy!

    AntwortenLöschen
  21. My brоtheг recommended Ӏ may lіke this web site.
    He useԁ to be entirеly right.

    Thіs ρublish actually mаde my ԁаy.
    You cann't imagine simply how much time I had spent for this info! Thank you!

    Here is my homepage ... www.infom.cc
    Also see my website - haarausfall ursachen mann

    AntwortenLöschen

Nice to meet you!